Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
Glede možnosti odloga ali obročnega plačila računa lahko uporabniki mobilnih storitev vzpostavite stik z oddelkom za izterjave na telefonski številki 040 40 40 85 ali prek spletnega obrazca.
Odlog izklopa izhodnih storitev se obračuna v višini 2,99 €.
Odlog izklopa izhodnih storitev za 10 koledarskih dni si lahko zasebni uporabniki uredite sami:- pošljite sporočilo SMS s ključno besedo ODLOG10 na številko 4040,
- pokličite številko oddelka za izterjave 040 40 40 85 in na odzivniku pritisnite številko 1.
Odlog izklopa izhodnih storitev je možen samo za zasebne uporabnike mobilnih storitev A1, ki ste že prejeli SMS opomin pred izklopom in v zadnjih 30 dneh niste izkoristili odloga. Ko naročite odlog izklopa izhodnih storitev, prejmete povratno sporočilo SMS s potrditvijo odloga in datumom plačila.
Novi naročniki lahko odlog izklopa izhodnih storitev prvič uporabite po četrtem plačanem računu. Če ste k plačilu pozvani s strani oddelka za preprečevanje zlorab A1, je predhodno potrjen odlog neveljaven.
Uporabniki fiksnih storitev (televizija, internet, telefonija) glede možnosti odloga ali obročnega plačila računa vzpostavite stik z oddelkom za izterjave A1 na telefonski številki 040 40 40 85 prek spletnega obrazca.
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
Glede možnosti odloga ali obročnega plačila računa lahko uporabniki mobilnih storitev vzpostavite stik z oddelkom za izterjave na telefonski številki 040 40 40 85 ali prek spletnega obrazca.
Odlog izklopa izhodnih storitev se obračuna v višini 2,99 €.
Odlog izklopa izhodnih storitev za 10 koledarskih dni si lahko zasebni uporabniki uredite sami:- pošljite sporočilo SMS s ključno besedo ODLOG10 na številko 4040,
- pokličite številko oddelka za izterjave 040 40 40 85 in na odzivniku pritisnite številko 1.
Odlog izklopa izhodnih storitev je možen samo za zasebne uporabnike mobilnih storitev A1, ki ste že prejeli SMS opomin pred izklopom in v zadnjih 30 dneh niste izkoristili odloga. Ko naročite odlog izklopa izhodnih storitev, prejmete povratno sporočilo SMS s potrditvijo odloga in datumom plačila.
Novi naročniki lahko odlog izklopa izhodnih storitev prvič uporabite po četrtem plačanem računu. Če ste k plačilu pozvani s strani oddelka za preprečevanje zlorab A1, je predhodno potrjen odlog neveljaven.
Uporabniki fiksnih storitev (televizija, internet, telefonija) glede možnosti odloga ali obročnega plačila računa vzpostavite stik z oddelkom za izterjave A1 na telefonski številki 040 40 40 85 prek spletnega obrazca.
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko