Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
Na večini prodajnih mest A1 lahko račun za mobilne in fiksne storitve poravnate na samopostrežnih plačilnih avtomatih. Plačilo lahko opravite s plačilnimi karticami BA Maestro, Mastercard, Visa, Diners in Karanta. Za vsako plačilo prek plačilnega avtomata se zaračuna provizija v višini 0,40 €.
Če s sabo nimate naloga UPN (položnice) za plačilo mobilnih storitev, preprosto vnesite svojo mobilno telefonsko številko. Na telefonski aparat v sporočilu SMS prejmete kodo za plačilo. V avtomat vstavite plačilno kartico in na ekranu izberite račun, ki ga želite poravnati.
Na blagajni Centrov A1 in izbranih partnerskih prodajnih mestih* vam omogočamo plačilo računa za mobilne in fiksne storitve tudi z gotovino. Znesek obdelave vplačila znaša 0,70 €. Če želite obveznosti poravnati brez priloženega računa ali položnice, se obračuna 1,65 €, za naročnike eRačuna pa 0,70 €.
*Izbrana partnerska prodajna mesta:
A1 Novo mesto, Seidlova cesta 42;
A1 Velenje, Kidričeva cesta 2b;
A1 Nova Gorica, Prvomajska ulica 21;
A1 Maribor Tabor, Ulica Eve Lovše 1;
A1 Maribor center, Gosposka ulica 30. -
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
Na večini prodajnih mest A1 lahko račun za mobilne in fiksne storitve poravnate na samopostrežnih plačilnih avtomatih. Plačilo lahko opravite s plačilnimi karticami BA Maestro, Mastercard, Visa, Diners in Karanta. Za vsako plačilo prek plačilnega avtomata se zaračuna provizija v višini 0,40 €.
Če s sabo nimate naloga UPN (položnice) za plačilo mobilnih storitev, preprosto vnesite svojo mobilno telefonsko številko. Na telefonski aparat v sporočilu SMS prejmete kodo za plačilo. V avtomat vstavite plačilno kartico in na ekranu izberite račun, ki ga želite poravnati.
Na blagajni Centrov A1 in izbranih partnerskih prodajnih mestih* vam omogočamo plačilo računa za mobilne in fiksne storitve tudi z gotovino. Znesek obdelave vplačila znaša 0,70 €. Če želite obveznosti poravnati brez priloženega računa ali položnice, se obračuna 1,65 €, za naročnike eRačuna pa 0,70 €.
*Izbrana partnerska prodajna mesta:
A1 Novo mesto, Seidlova cesta 42;
A1 Velenje, Kidričeva cesta 2b;
A1 Nova Gorica, Prvomajska ulica 21;
A1 Maribor Tabor, Ulica Eve Lovše 1;
A1 Maribor center, Gosposka ulica 30. -
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko