Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
Brez položnice (univerzalnega plačilnega naloga UPN) lahko račun poravnate:
- na portalu Moj A1 s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Activa in Maestro. Uporabniki NLB Klika lahko račun enostavno prenesete v vašo spletno banko,
- prek mobilne aplikacije Moj A1,
- na samopostrežnih plačilnih avtomatih na prodajnih mestih A1,
- z gotovino na blagajni Centrov A1,
- z izpolnitvijo univerzalnega plačilnega naloga UPN (položnice) v svoji spletni banki, na bančnem okencu oz. drugih mestih, kjer je omogočeno plačilo položnic.
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
Brez položnice (univerzalnega plačilnega naloga UPN) lahko račun poravnate:
- na portalu Moj A1 s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Activa in Maestro. Uporabniki NLB Klika lahko račun enostavno prenesete v vašo spletno banko,
- prek mobilne aplikacije Moj A1,
- na samopostrežnih plačilnih avtomatih na prodajnih mestih A1,
- z gotovino na blagajni Centrov A1,
- z izpolnitvijo univerzalnega plačilnega naloga UPN (položnice) v svoji spletni banki, na bančnem okencu oz. drugih mestih, kjer je omogočeno plačilo položnic.
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko