Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
Plačilo, izvedeno do 14. ure s plačilnim nalogom UPN ali z elektronskim bančništvom, se poknjiži naslednji delovni dan, pod pogojem, da so vsi podatki na plačilnem nalogu pravilni (tekoči račun in referenca). Plačilo, izvedeno po 14. uri, je knjiženo v dveh dneh po plačilu računa. Kdaj točno se plačilo knjiži, je odvisno tudi od poslovanja oziroma urnika banke, ki posreduje plačilo.
Plačilo za mobilne storitve in fiksne pakete A1 Kombo, A1 Net + TV, A1 Fix net, A1 Kabel internet (+ TV), ki je izvedeno na portalu Moj A1 s plačilno kartico, prek avtomata ali na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjiži takoj. Plačilo za starejše fiksne pakete, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 in je izvedeno s plačilno kartico, prek avtomata ali na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjiži naslednji dan.
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
Plačilo, izvedeno do 14. ure s plačilnim nalogom UPN ali z elektronskim bančništvom, se poknjiži naslednji delovni dan, pod pogojem, da so vsi podatki na plačilnem nalogu pravilni (tekoči račun in referenca). Plačilo, izvedeno po 14. uri, je knjiženo v dveh dneh po plačilu računa. Kdaj točno se plačilo knjiži, je odvisno tudi od poslovanja oziroma urnika banke, ki posreduje plačilo.
Plačilo za mobilne storitve in fiksne pakete A1 Kombo, A1 Net + TV, A1 Fix net, A1 Kabel internet (+ TV), ki je izvedeno na portalu Moj A1 s plačilno kartico, prek avtomata ali na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjiži takoj. Plačilo za starejše fiksne pakete, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 in je izvedeno s plačilno kartico, prek avtomata ali na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjiži naslednji dan.
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko