Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
Račun lahko poravnate na naslednje načine:
- prek hitrega plačila s karticami Visa, MasterCard ali prenosom računa v NLB Klik. Hitro plačilo je na voljo naročnikom eRačuna;
- na portalu Moj A1 s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Maestro*;
- prek mobilne aplikacije Moj A1,
- na samopostrežnih plačilnih avtomatih na prodajnih mestih A1;
- z gotovino na blagajni Centrov A1;
- z direktno obremenitvijo;
- v spletni banki, na bankah, poštah in drugih mestih, kjer omogočajo plačilo položnic. Kako izpolniti položnico, si preberite pri "Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?".
* Plačevanje s kartico Maestro je mogoče za vse banke, ki so članice sistema Activa, to so: Banka Intesa Sanpaolo d.d., BKS Bank AG, Bančna podružnica, Deželna banka Slovenije d.d., Hranilnica LON d.d., Gorenjska banka d.d., Primorska hranilnica Vipava d.d., Sberbank banka d.d., Nova KBM d.d.
Pred prvim spletnim nakupom morate vašo Maestro kartico ustrezno aktivirati pri banki izdajateljici. -
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
Račun lahko poravnate na naslednje načine:
- prek hitrega plačila s karticami Visa, MasterCard ali prenosom računa v NLB Klik. Hitro plačilo je na voljo naročnikom eRačuna;
- na portalu Moj A1 s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Maestro*;
- prek mobilne aplikacije Moj A1,
- na samopostrežnih plačilnih avtomatih na prodajnih mestih A1;
- z gotovino na blagajni Centrov A1;
- z direktno obremenitvijo;
- v spletni banki, na bankah, poštah in drugih mestih, kjer omogočajo plačilo položnic. Kako izpolniti položnico, si preberite pri "Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?".
* Plačevanje s kartico Maestro je mogoče za vse banke, ki so članice sistema Activa, to so: Banka Intesa Sanpaolo d.d., BKS Bank AG, Bančna podružnica, Deželna banka Slovenije d.d., Hranilnica LON d.d., Gorenjska banka d.d., Primorska hranilnica Vipava d.d., Sberbank banka d.d., Nova KBM d.d.
Pred prvim spletnim nakupom morate vašo Maestro kartico ustrezno aktivirati pri banki izdajateljici. -
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko