Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
Zahtevke iz naslova stvarne napake na blagu lahko uveljavljate na prodajnem mestu, kjer ste blago kupili.
Če ste blago kupili prek A1 spletne trgovine, zahtevek uveljavljate tako, da pravilno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga (najdete ga na tej povezavi v poglavju A1 spletna trgovina) pošljete na naslov Logistični center A1 Slovenija d.d., PE Maribor - skladišče, p.p. 2001, 2001 Maribor, pri čemer na obrazcu jasno označite, da uveljavljate stvarno napako.
Morebitno stvarno napako je potrebno natančno opisati in pojasniti svojo zahtevo ter hkrati omogočiti A1 pregled blaga. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
Zahtevke iz naslova stvarne napake na blagu lahko uveljavljate na prodajnem mestu, kjer ste blago kupili.
Če ste blago kupili prek A1 spletne trgovine, zahtevek uveljavljate tako, da pravilno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga (najdete ga na tej povezavi v poglavju A1 spletna trgovina) pošljete na naslov Logistični center A1 Slovenija d.d., PE Maribor - skladišče, p.p. 2001, 2001 Maribor, pri čemer na obrazcu jasno označite, da uveljavljate stvarno napako.
Morebitno stvarno napako je potrebno natančno opisati in pojasniti svojo zahtevo ter hkrati omogočiti A1 pregled blaga. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?