Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
Če sklepate novo naročniško razmerje prek A1 spletne trgovine in želite k A1 prenesti številko, ki jo uporabljate pri drugem operaterju, morate v sklopu oddaje naročila pri koraku "Izpolnjevanje pogodbe / 2. Prenos številke" navesti tudi sklicno številko računa, ki ga plačujete pri drugem operaterju.
V polje "Koda PUK/Sklicna številka računa" je potrebno, glede na operaterja od katerega prenašate številko v omrežje A1, vpisati številke:
Telekom Slovenije
Račun ima 11 številk.- Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 13017036128
- Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite prvo in zadnjo številko. Primer: 2130170361283 (št. 2 na začetku in 3 na koncu odstranite)
MEGA M
Račun ima 9 številk.- Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 213012093565
- Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite zadnjo številko. Primer: 2130120935654 (odstranite številko 4 na koncu)
T2
Račun ima 12 številk.- Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 103900691281
- Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite zadnjo številko. Primer: 1039006912814 (odstranimo št. 4)
bob
Račun ima 13 številk.- Prepišite celo številko. Primer: 1301255474209
Telemach
Telemachov račun ima 10 številk.
- CLB-S1-xxxxxxxxxx (10 številk)
HoT mobil
Vpišite številko PUK.
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
Če sklepate novo naročniško razmerje prek A1 spletne trgovine in želite k A1 prenesti številko, ki jo uporabljate pri drugem operaterju, morate v sklopu oddaje naročila pri koraku "Izpolnjevanje pogodbe / 2. Prenos številke" navesti tudi sklicno številko računa, ki ga plačujete pri drugem operaterju.
V polje "Koda PUK/Sklicna številka računa" je potrebno, glede na operaterja od katerega prenašate številko v omrežje A1, vpisati številke:
Telekom Slovenije
Račun ima 11 številk.- Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 13017036128
- Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite prvo in zadnjo številko. Primer: 2130170361283 (št. 2 na začetku in 3 na koncu odstranite)
MEGA M
Račun ima 9 številk.- Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 213012093565
- Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite zadnjo številko. Primer: 2130120935654 (odstranite številko 4 na koncu)
T2
Račun ima 12 številk.- Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 103900691281
- Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite zadnjo številko. Primer: 1039006912814 (odstranimo št. 4)
bob
Račun ima 13 številk.- Prepišite celo številko. Primer: 1301255474209
Telemach
Telemachov račun ima 10 številk.
- CLB-S1-xxxxxxxxxx (10 številk)
HoT mobil
Vpišite številko PUK.
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?