Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
A1 si pridržuje pravico, da v skladu s svojo poslovno politiko za nakup določenih telefonov (na obroke ali z vezavo) zahteva plačilo varščine. Znesek vplačila za varščino v višini od 150 € do 300 € (odvisno od cene telefona) se v nakupnem procesu morebiti prikaže na povzetku nakupa ob končnem izračunu. Za več informacij pokličite 040 40 40 40 ali preberite tukaj.
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
A1 si pridržuje pravico, da v skladu s svojo poslovno politiko za nakup določenih telefonov (na obroke ali z vezavo) zahteva plačilo varščine. Znesek vplačila za varščino v višini od 150 € do 300 € (odvisno od cene telefona) se v nakupnem procesu morebiti prikaže na povzetku nakupa ob končnem izračunu. Za več informacij pokličite 040 40 40 40 ali preberite tukaj.
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?