Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
Postopek uspešno opravljenega nakupa sestoji iz več korakov. Uporabnik lahko izbira med prikazano ponudbo blaga. Lahko se odloči ali bo najprej izbral "naročniški paket" in nato "napravo" ali pa bo najprej izbral "napravo" in nato "naročniški paket". Uporabnik se tudi lahko odloči ali bo izbral samo "napravo" oz. samo "naročniški paket" oz. drugo blago, ki je na voljo v A1 spletni trgovini. Ko uporabnik izbere blago, ki ga želi naročiti, nadaljuje s svojim nakupom s klikom na gumb "izberi" oz. "nadaljuj".
Na koraku "Povzetek" so uporabniku prikazane podrobnejše informacije o izbranem blagu. Nakup uporabnik nadaljuje s klikom na gumb "nadaljuj". Že izbrano blago lahko odstrani, prav tako pa lahko obstoječemu nakupu doda tudi novo blago. Z izborom dodatnega blaga nadaljuje tako, da klikne na eno od možnosti v oknu "nadaljuj z nakupovanjem". V primeru, da je uporabnik z nakupovanjem zaključil, za nadaljevanje v naslednji korak "košarica" klikne na gumb "nadaljuj", ki ga pripelje do košarice.
V košarici so shranjeni vsi podatki o količini in ceni blaga, ki ga je uporabnik izbral. Uporabniku so na voljo vse informacije o količini, enkratnem in mesečnem strošku ter morebitnih dodatnih stroških. Ko se uporabnik s temi informacijami seznani in želi zaključiti postopek nakupa, stisne na gumb "kupi". Uporabnik ima lahko v košarici izbranih več kombinacij naročil, kupi pa lahko samo eno hkrati. Prav tako se v košarici prikaže tudi strošek priključnine, ki pa se v nadaljevanju nakupnega procesa (ob prehodu na izpolnjevanje naročniške pogodbe) zaračuna samo novim naročnikom, ne pa tudi obstoječim.
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
Postopek uspešno opravljenega nakupa sestoji iz več korakov. Uporabnik lahko izbira med prikazano ponudbo blaga. Lahko se odloči ali bo najprej izbral "naročniški paket" in nato "napravo" ali pa bo najprej izbral "napravo" in nato "naročniški paket". Uporabnik se tudi lahko odloči ali bo izbral samo "napravo" oz. samo "naročniški paket" oz. drugo blago, ki je na voljo v A1 spletni trgovini. Ko uporabnik izbere blago, ki ga želi naročiti, nadaljuje s svojim nakupom s klikom na gumb "izberi" oz. "nadaljuj".
Na koraku "Povzetek" so uporabniku prikazane podrobnejše informacije o izbranem blagu. Nakup uporabnik nadaljuje s klikom na gumb "nadaljuj". Že izbrano blago lahko odstrani, prav tako pa lahko obstoječemu nakupu doda tudi novo blago. Z izborom dodatnega blaga nadaljuje tako, da klikne na eno od možnosti v oknu "nadaljuj z nakupovanjem". V primeru, da je uporabnik z nakupovanjem zaključil, za nadaljevanje v naslednji korak "košarica" klikne na gumb "nadaljuj", ki ga pripelje do košarice.
V košarici so shranjeni vsi podatki o količini in ceni blaga, ki ga je uporabnik izbral. Uporabniku so na voljo vse informacije o količini, enkratnem in mesečnem strošku ter morebitnih dodatnih stroških. Ko se uporabnik s temi informacijami seznani in želi zaključiti postopek nakupa, stisne na gumb "kupi". Uporabnik ima lahko v košarici izbranih več kombinacij naročil, kupi pa lahko samo eno hkrati. Prav tako se v košarici prikaže tudi strošek priključnine, ki pa se v nadaljevanju nakupnega procesa (ob prehodu na izpolnjevanje naročniške pogodbe) zaračuna samo novim naročnikom, ne pa tudi obstoječim.
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?