Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
Garancija velja v skladu z veljavno zakonodajo. Pri uveljavljanju le te veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu ali originalnem računu, ki sta priložena blagu.
POZOR: Pri nakupih na daljavo račun velja kot garancija. Če je pri nakupu na daljavo datum na računu drugačen od datuma dostave oz. prevzema naročenega blaga, lahko za datum trajanja garancije uveljavljate datum, ki je zapisan na potrdilu, ki ga ob dostavi prejmete s strani dostavne službe oz. datum, ko je bilo vaše naročilo prevzeto in s tem uspešno zaključeno.
Garancijski rok za blago, kupljeno v A1 spletni trgovini, je v skladu s pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu in na originalnem računu.
Blago v A1 spletni trgovini ima garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji, vse v skladu z veljavno zakonodajo. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja za kupljeno blago.
Zahtevke iz naslova garancije lahko uveljavljate tudi na prodajnih mestih A1.
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
Garancija velja v skladu z veljavno zakonodajo. Pri uveljavljanju le te veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu ali originalnem računu, ki sta priložena blagu.
POZOR: Pri nakupih na daljavo račun velja kot garancija. Če je pri nakupu na daljavo datum na računu drugačen od datuma dostave oz. prevzema naročenega blaga, lahko za datum trajanja garancije uveljavljate datum, ki je zapisan na potrdilu, ki ga ob dostavi prejmete s strani dostavne službe oz. datum, ko je bilo vaše naročilo prevzeto in s tem uspešno zaključeno.
Garancijski rok za blago, kupljeno v A1 spletni trgovini, je v skladu s pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu in na originalnem računu.
Blago v A1 spletni trgovini ima garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji, vse v skladu z veljavno zakonodajo. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja za kupljeno blago.
Zahtevke iz naslova garancije lahko uveljavljate tudi na prodajnih mestih A1.
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?