Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
Uporabnik A1 spletne trgovine je oseba (fizična oseba, ki je državljan Republike Slovenije), ki uporablja sistem A1 spletne trgovine, torej (potencialni) kupec blaga in storitev v A1 spletni trgovini. Osebe, mlajše od 18 let, ne morejo prek A1 spletne trgovine opravljati nakupov blaga in storitev, s katerimi je povezana sklenitev oz. podaljšanje veljavnosti naročniške pogodbe in sklenitev pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti. Osebe, stare od 15 do 18 let smejo ostale nakupe blaga (to je nakupe blaga v prosti prodaji oz. brez vezav) opravljati samo ob predhodnem pisnem soglasju staršev oz. zakonitih zastopnikov.
V primeru podaljševanja obstoječega naročniškega razmerja mladoletni uporabnik ne more potrditi naročila v imenu svojega starša ali skrbnika. Naš svetovalec bo naročilo v takem primeru izvedel le na podlagi kontakta s skrbnikom oziroma staršem. Mladoletna oseba prav tako v nobenem primeru ne more skleniti novega naročniškega razmerja. To lahko naredijo le starši oziroma skrbniki.
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
Uporabnik A1 spletne trgovine je oseba (fizična oseba, ki je državljan Republike Slovenije), ki uporablja sistem A1 spletne trgovine, torej (potencialni) kupec blaga in storitev v A1 spletni trgovini. Osebe, mlajše od 18 let, ne morejo prek A1 spletne trgovine opravljati nakupov blaga in storitev, s katerimi je povezana sklenitev oz. podaljšanje veljavnosti naročniške pogodbe in sklenitev pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti. Osebe, stare od 15 do 18 let smejo ostale nakupe blaga (to je nakupe blaga v prosti prodaji oz. brez vezav) opravljati samo ob predhodnem pisnem soglasju staršev oz. zakonitih zastopnikov.
V primeru podaljševanja obstoječega naročniškega razmerja mladoletni uporabnik ne more potrditi naročila v imenu svojega starša ali skrbnika. Naš svetovalec bo naročilo v takem primeru izvedel le na podlagi kontakta s skrbnikom oziroma staršem. Mladoletna oseba prav tako v nobenem primeru ne more skleniti novega naročniškega razmerja. To lahko naredijo le starši oziroma skrbniki.
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?