Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
Ko boste želeli uveljavljati pravico do vračila prek spletne trgovine naročenega blaga, bomo upoštevali naslednje kriterije:
- blago ne sme biti poškodovano,
- blago ne sme biti uporabljeno,
- blago mora biti vrnjeno v prvotni embalaži,
- prvotna embalaža ne sme biti poškodovana, odstranjena ali spremenjena,
- blago mora biti vrnjeno v enaki količini,
- blago mora biti vrnjeno z vsemi dodatki, s katerimi stranka blago prejme,
- pošiljka mora biti vrnjena z dodatno opremo prodajnega kompleta (baterija, polnilec, slušalke, spominska kartica, podatkovni kabel, pokrovček, obesek, navodila ipd.),
- blago mora vsebovati vse elemente pakiranja in zaščite vsebine, ki jih je namestil proizvajalec, in mora biti v stanju, kot ga je namestil proizvajalec (npr. nameščene varnostne folije na zaslonih in lakiranih površinah, nepoškodovani in nedeformirani nosilci in pritrdilni elementi v zapakirani embalaži, neaktivirana programske oprema ipd.).
Če so izpolnjeni vsi zgoraj našteti pogoji za vračilo blaga, vam A1 vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 30 dni od odobritve odstopa od pogodbe.
Vračilo kupnine bo izvedel A1 z nakazilom na vaš transakcijski račun, ki ga boste navedli na obrazcu za vračilo blaga.
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
Ko boste želeli uveljavljati pravico do vračila prek spletne trgovine naročenega blaga, bomo upoštevali naslednje kriterije:
- blago ne sme biti poškodovano,
- blago ne sme biti uporabljeno,
- blago mora biti vrnjeno v prvotni embalaži,
- prvotna embalaža ne sme biti poškodovana, odstranjena ali spremenjena,
- blago mora biti vrnjeno v enaki količini,
- blago mora biti vrnjeno z vsemi dodatki, s katerimi stranka blago prejme,
- pošiljka mora biti vrnjena z dodatno opremo prodajnega kompleta (baterija, polnilec, slušalke, spominska kartica, podatkovni kabel, pokrovček, obesek, navodila ipd.),
- blago mora vsebovati vse elemente pakiranja in zaščite vsebine, ki jih je namestil proizvajalec, in mora biti v stanju, kot ga je namestil proizvajalec (npr. nameščene varnostne folije na zaslonih in lakiranih površinah, nepoškodovani in nedeformirani nosilci in pritrdilni elementi v zapakirani embalaži, neaktivirana programske oprema ipd.).
Če so izpolnjeni vsi zgoraj našteti pogoji za vračilo blaga, vam A1 vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 30 dni od odobritve odstopa od pogodbe.
Vračilo kupnine bo izvedel A1 z nakazilom na vaš transakcijski račun, ki ga boste navedli na obrazcu za vračilo blaga.
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?