Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
Sistem A1 spletne trgovine je razvit ob upoštevanju standarda 3D Secure CAP in deluje s pomočjo programov avtentikacije, MasterCardovega SecureCodeTM in Verified by VisaTM Vise International. Obenem sistem podpira vse doslej uveljavljene varnostne mehanizme, kot sta npr. CVC in CVV kodo, ki se v obliki trimestne številke nahaja na podpisnem traku na hrbtni strani plačilne kartice. Sistem poleg statičnih oziroma osnovnih elementov zaščite (številka kartice, datum veljavnosti, klasična avtorizacija) uvaja tudi dinamično preverjanje avtentičnosti vseh udeležencev v procesu spletnega nakupa (imetnika plačilne kartice, prodajnega mesta in banke). V primeru, da vsa obvezna polja niso izpolnjena, sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
Sistem A1 spletne trgovine je razvit ob upoštevanju standarda 3D Secure CAP in deluje s pomočjo programov avtentikacije, MasterCardovega SecureCodeTM in Verified by VisaTM Vise International. Obenem sistem podpira vse doslej uveljavljene varnostne mehanizme, kot sta npr. CVC in CVV kodo, ki se v obliki trimestne številke nahaja na podpisnem traku na hrbtni strani plačilne kartice. Sistem poleg statičnih oziroma osnovnih elementov zaščite (številka kartice, datum veljavnosti, klasična avtorizacija) uvaja tudi dinamično preverjanje avtentičnosti vseh udeležencev v procesu spletnega nakupa (imetnika plačilne kartice, prodajnega mesta in banke). V primeru, da vsa obvezna polja niso izpolnjena, sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?