Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
Če ste prejeli poškodovano blago v nepoškodovanem paketu/ovojnici, se je potrebno z zahtevkom reklamacije obrniti na dostavno službo.
Kontaktirate jo prek kontaktnega obrazca oz. na elektronski naslov podpora@dpd.si.
Dostavni službi posredujete:
- fotografijo DPD nalepke na zunanji embalaži,
- zunanjo embalažo,
- notranjo embalažo/zaščito,
- poškodbe na samem blagu.
K reklamaciji je potrebno dodati še originalni račun za blago oz. račun, ki izkazuje nabavno vrednost, ki jo je plačalo podjetje/oseba, ki uveljavlja odškodnino. V kolikor bi se poškodovano blago lahko popravilo, je potrebno priložiti tudi račun oz. morebitni predračun popravila.
K reklamaciji s strani pošiljatelja oz. naročnika prevoza storitve mora biti priložen tudi obrazec "Zahtevek za povračilo škode".
Priporočamo vam, da se poškodovano blago skupaj z embalažo shrani, saj lahko zavarovalnica dostavne službe zahteva ogled poškodovanega blaga. Oškodovanec ne sme zavreči blaga, dokler ne prejme sklepa s strani dostavne službe oz. s strani zavarovalnice.
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
Če ste prejeli poškodovano blago v nepoškodovanem paketu/ovojnici, se je potrebno z zahtevkom reklamacije obrniti na dostavno službo.
Kontaktirate jo prek kontaktnega obrazca oz. na elektronski naslov podpora@dpd.si.
Dostavni službi posredujete:
- fotografijo DPD nalepke na zunanji embalaži,
- zunanjo embalažo,
- notranjo embalažo/zaščito,
- poškodbe na samem blagu.
K reklamaciji je potrebno dodati še originalni račun za blago oz. račun, ki izkazuje nabavno vrednost, ki jo je plačalo podjetje/oseba, ki uveljavlja odškodnino. V kolikor bi se poškodovano blago lahko popravilo, je potrebno priložiti tudi račun oz. morebitni predračun popravila.
K reklamaciji s strani pošiljatelja oz. naročnika prevoza storitve mora biti priložen tudi obrazec "Zahtevek za povračilo škode".
Priporočamo vam, da se poškodovano blago skupaj z embalažo shrani, saj lahko zavarovalnica dostavne službe zahteva ogled poškodovanega blaga. Oškodovanec ne sme zavreči blaga, dokler ne prejme sklepa s strani dostavne službe oz. s strani zavarovalnice.
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?