Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
Zasebni uporabniki lahko podaljšate obstoječe naročniško razmerje ali sklenete novo naročniško razmerje za fiksne in mobilne pakete ali za pakete mobilnega interneta. V A1 spletni trgovini so vam na voljo naprave z ali brez vezave ter širok nabor izdelkov iz različnih področij:
- Mobilna telefonija,
- Predplačniška ponudba,
- Računalništvo in gaming,
- Nega in zdravje,
- Avdio in video,
- Gospodinjski aparati,
- Dom in vrt,
- Šport in prosti čas,
- Igrače.
Poslovni uporabniki v A1 spletni trgovini lahko kupite naprave brez vezave. Za nakup z vezavo se za konkretno ponudbo dogovarjate s prodajnimi svetovalci A1 ali s svojim skrbnikom. Za vas imamo pripravljeno tudi stalno ponudbo znižanih naprav za pisarno.
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
- A1 Spletna trgovina
- Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
Zasebni uporabniki lahko podaljšate obstoječe naročniško razmerje ali sklenete novo naročniško razmerje za fiksne in mobilne pakete ali za pakete mobilnega interneta. V A1 spletni trgovini so vam na voljo naprave z ali brez vezave ter širok nabor izdelkov iz različnih področij:
- Mobilna telefonija,
- Predplačniška ponudba,
- Računalništvo in gaming,
- Nega in zdravje,
- Avdio in video,
- Gospodinjski aparati,
- Dom in vrt,
- Šport in prosti čas,
- Igrače.
Poslovni uporabniki v A1 spletni trgovini lahko kupite naprave brez vezave. Za nakup z vezavo se za konkretno ponudbo dogovarjate s prodajnimi svetovalci A1 ali s svojim skrbnikom. Za vas imamo pripravljeno tudi stalno ponudbo znižanih naprav za pisarno.
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?